piątek, 29 sierpnia 2014

ZAMÓWIENIE AVON KATALOG 12/2014

Cześć Kochane:)
Nie było mnie tu już bardzo długo i muszę przyznać,że masakrycznie stęskniłam się za pisaniem i przeglądaniem Waszych blogów.
Mam nadzieję,że poprawię się i na bieżąco będę do Was zaglądać.
Dzisiaj zapraszam do obejrzenia mojego zamówienia AVON,które dzisiaj przyszło.











mydło w płynie 250 ml-7,99 zł
żel pod prysznic 500 ml-8,99 zł
żel pod prysznic 250 ml-4,99 zł
kremowy żel pod prysznic 250 ml-5,99 zł



maseczka planet spa bali botanica 75 ml - 9,99 zł




woda perfumowana UNIQUE ROSE - 25 zł
woda perfumowana PARISIAN CHIC - 40,99 zł



podkład LUXE - 41 zł
tusz big daring volume mascara-11,99 zł





Wydaje mi się,że zaszalałam w tym miesiącu :p
Ale to tylko dlatego,że już 3 katalogi nic dla siebie nie zamawiałam :)



Buziaki!



9 komentarzy:

  1. bardzo fajne kosmetyki :)
    mam mgiełkę do ciała garden of eden i ma śliczny zapach więc żel powinien Ci się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z avonu zawsze biorę żele pod prysznic "Senses ":)
    pięknie pachną!
    www.patt-cieslewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous
    Vitamin Alami Untuk Memutihkan Wajah DAn Tubuh

    OdpowiedzUsuń
  4. Vielen Dank für die Informationen sehr nützlich, und den Erfolg unserer Grüße unabhängigen Indonesien
    Obat Radang Lidah

    OdpowiedzUsuń