niedziela, 6 października 2013

Piękna jesień .

Hello Słoneczka !


W końcu Angelika ... Jak zwykle przepraszam za nieobecność . Ale troszkę ogarnęłam się i będę mieć więcej czasu dla bloga .. HURA ! :D 
Jesień tego roku mamy nieziemską , chociaż na razie :) 
Wyjątkowo dzisiaj słoneczko grzeje , dlatego też spędzam czas na dworze pomijam , że z zeszytem i książką w ręku , ale mimo to jest CUDNIE .
W tym tygodniu zamierzam zrobić projekt denko i może jakiś ODDT . 
Dzisiaj Was zostawiam tylko z taką krótką notką i przesyłam całusy ;*



















Moje dzisiejsze w miarę "zdrowe" śniadanko :)









A TU JESZCZE WCZORAJSZE NAGRANIE ♥
ZAPRASZAM !!










BUZIAKI :*




Angelika.

2 komentarze:

  1. bardzo ładne zdjęcia :)
    zapraszam na konkurs <3
    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo! Mam ochotę na takie śniadanie ^^ U mnie na razie pogoda kiepska :c Całe szczęście nie pada deszcz :)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń