sobota, 1 marca 2014

DENKO 2014


Witajcie Kochani !

Bywam tu niestety bardzo rzadko wychodzi , że średnio tylko 5 razy w miesiącu .
Nie przedłużam tylko przechodze do denka :)
Moim zdaniem malutkie to moje denko może dlatego , że miesiąc był krótszy ?
12 zużytych pełnowartościowych opakowań





WŁOSY


-SCHAUMA krem i olejek pielęgnujący spray bez spłukiwania HIT
-DOVE szampon Intensive Reapair NEUTRALNY
-JOANNA RZEPA szampon wzmacniający NEURALNY




-NIVEA CREME SOFT HIT
-LUKSJA KIT



WSZYSTKIE HITY 





-AVON RIVIERA GODDESS HIT








POZDRAWIAM :)












9 komentarzy:

  1. Miałam szampon z rzepą z Joanny, ale u mnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować tą odżywkę z schaumy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też używam tych płatków z Carea :) Uwielbiam je! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie niektóre z Twoich kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten szampon Rzepa, ale nie polubiłam się z nim

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś miałam szampon rzepa i dobrze go wspominam ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie te perfumki z avon się nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja nic nie zuywalam z tego co tu pokazujesz!

    OdpowiedzUsuń