poniedziałek, 8 lipca 2013

Elegancko .

Witajcie Koteczki :)
Przychodzę dzisiaj do Was z moim  wczorajszym strojem czyli sukieneczką.
Moim zdaniem jest to bardzo ładna i kobieca  na takie okazje jak: chrzciny, wesele czy po prostu na jakieś rodzinne spotkanie  :)
Jak widzicie jestem typową 40-stką,  ale w żadnym stopniu się tego nie wstydzę. Moim zdaniem taki rozmiar też  jest seksownym przykładem może być choćby Marylin Monroe, która też nie należała do najszczuplejszych kobiet a uchodziła za najseksowniejszą. ♥



                                                          moja sukieneczka ^^


a tu ja C:


sukienka - ASOS
koturny  -Allegro.pl




Na dzisiaj to tyle POZDRAWIAM ;*



Angelika ♥


2 komentarze:

  1. Świetna sukienka ;p
    Milo mi będzie jak zaobserwujesz ;)
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja próbowałam się przekonać do takiego typu butów, ale one kompletnie do mnie nie pasują i ja stawiam na taką https://butymodne.pl/czolenka-damskie-c5543.html klasykę, jaką są zwykłe, tradycyjne i standardowe buty sportowe. W takich jest mi najwygodniej, a jedyna zmiana, na jaką się godzę, to zmiana koloru. Ostatnio stawiam na te neonowe i rzucające się w oczy kolory.

    OdpowiedzUsuń