sobota, 13 lipca 2013

Mała przyjemność w ten pochmurny dzień .

                                                  Witajcie Moje Kochane!

Pogoda dzisiaj za oknem jest straszna! Zdecydowanie wolę upał 30 stopniowy niż takie zimno w lato.
   

Wstałam dzisiaj o 12, zjadłam śniadanko obejrzałam powtórki "Top Model" swoją drogą bardzo lubię ten program :) Nie mam jakiś konkretnych planów na dziś oprócz siedzenia w domciu.
Wczoraj byłam na zakupach i jestem zadowolona z koronkowej sukieneczki i bluzeczki z baskinką , które wczoraj kupiłam obie te rzeczy są z firmy ATMOSPHERE oraz buciki z Deichmanna. ♥
Niedługo pokaże wam na sobie te rzeczy :)
A na ten moment ten ponury dzień umilają mi przepyszne czekoladowe lody GRYCAN +
Princessa "muśnięta" kakaowa. ♥
Tak na marginesie lody GRYCAN to zdecydowanie moje ulubione lody ... mmm ;* nigdy nie mogę się nim oprzeć. 
Fajnie też , że są w takich małych pojemniczkach :) Akurat wczoraj kupiłam w promocji w Żabce 2 opakowania po 150 ml za 5 zł! Zamierzam zrobić pod koniec lipca albo na początku sierpnia tak zwany filmik " ulubieńcy lipca " i na pewno nie zabraknie w nim tych oto pysznych lodów ; >

Przesyłam Wam fotkę moich dzisiejszych smakołyków :))
      





A co tam u Was Miśki? :)



Buziaki :*



Angelika.

2 komentarze:

  1. Również nie mam konkretnych planów, zapowiada się sobota spędzona w domu ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnei dobrze ;) i tak jetsem z Łodzi <33
    Uwielbiam grycany ;p

    Miło mi będzie jak zaobserwujesz
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń