środa, 18 września 2013

HAUL letnie wyprzedaże!

Cześć wszystkim!

Długo nic nie pisałam, za co przepraszam, ale dzisiaj postanowiłam, że pokażę Wam buty jakie udało mi się kupić na letnich przecenach ;)

1. Pierwsze z nich to czarne szpilki ze srebrną klamerką i cyrkoniami. Cena - 15 zł.






 2. Drugie to czerwone czółenka z małą platformą. Cena - 39 zł.








3. Trzecie to moje ulubione - zimowe, skórzane buty z QUAZI, kupione na wyprzedaży w CCC. Okazały się strzałem w dziesiątkę i hitem cenowym, ponieważ zamiast 279 zł, dałam za nie 100 zł!!







A tutaj małe co nie co, wieczorem na Piotrkowskiej:



Trzymajcie się ciepło w te jesienne dni :)

PS Ja już jestem przeziębiona ;(


Obserwujcie, pytajcie i piszcie komentarze! Czytamy każdy z nich :))

15 komentarzy:

  1. bordowe szpileczki bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, zapraszam do obserwacji ;))

      Usuń
  2. Ładne buciki :)

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :)

      Może obserwacja za obserwację?
      Ja już ;)

      Usuń
  3. czerwone najbardziej przypadły mi do gustu,śliczne pozdr i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, czerwone są bardzo ładne! Mam zamiar założyć je na chrzciny mojej kuzynki :))

      Usuń
  4. Najbardziej podobają mi się czarne szpilki ze srebrną klamerką *.*
    Wracaj szybko do zdrowia!

    Pozdrawiam Klaudia!
    //www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena czarnych mnie powaliła, kiedy ją zobaczyłam! :D Wtedy powiedziałam sobie, że mi się taka okazja długo nie trafi, więc je kupiłam ;)

      Ach! I dziękuję za życzenia. Myślę, że do poniedziałku nie będzie już kataru i bólu gardła ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam! Ale tak to już jest, kiedy są wakacje :) Prawie w każdym sklepie jakaś wyprzedaż. Właśnie dlatego w tym okresie kupuję najwięcej rzeczy ;)

      Zapraszam do obserwowania :)

      Usuń
  6. śliczne buty :) najbardziej podobają mi się te ostatnie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, combaty też są moimi ulubieńcami! Na buty w tym stylu polowałam już od kilku lat i nareszcie się udało :O Teraz mam zamiar zbierać na porządne glany ;))

      Usuń
  7. Te combaty są najlepsze. ♥♥ Też chcę takie! ;d.

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te buty! *.*

    http://littlesmiiile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń