czwartek, 5 września 2013

Zwyczajny czwartek :)

                                                                    Dzień Dobry Wszystkim ! :)


Z tej strony Angelika ;) Dziękujemy za wejścia i komentarze !  
    Jakąś godzinkę temu wróciłam do domu zdjęłam buty, weszłam , odłożyłam torbę i kluczę , słyszę dzwonek do bramy no to zakładam klapki i biegnę patrzę listonosz z paczką , a w niej legginsy ATMOSPHERE (pokaże nie długo) . Nie zdążyłam dojść woła mnie sąsiadka i mówi właśnie , że był wcześniej listonosz do mnie . Weszłam do domu zaczęłam  rozpakowywać zakupy i znowu dzwonek ...aaa ! Lekko zdenerwowana idę do furtki i widzę dwie Panie więc mówię im :
- Dzień Dobry !
Młodsza Pani :
- Dzień Dobry ja jestem Estera a to moja koleżanka Halina ,
Druga Pani :
-Witam 
Młodsza Pani :
- Dzisiaj właśnie chodzimy po mieszkańcach Pani okolic bo zastanawia Nas pewien fakt jak to jest , ze Bóg rządzi na świecie i jest tyle zła , nienawiści i cierpień ? Też się Pani czasami nad tym zastanawia , a może chciałaby Pani z Nami nad tym porozmyślać i przekonać się do Naszego Boga ?
Ja się chwil zastanowiłam po czym :
-Słucham ?! Nie dziękuję i żegnam !

Taka sytuacja ^^ Dosyć często chodzą właśnie tacy ludzie u nas po domach . Masakra . Ludziom się nudzi i nie wiedzą co ze sobą zrobić ;/
Aż w końcu udało mi się spokojnie wejść do domu i do tego momentu jest spokój :) Dokończyłam rozpakowywać zakupy i usiadłam do komputera i teraz zajadam loda o smaku gumy do żucia :D

Przesyłam Wam dzisiejszą kamerkową Siebie :)




kolczyki - H&M






Buźka Miśki ii do następnego ;* ♥










Angelika .

3 komentarze:

  1. Oj i u Nas tez się to zdarza:)Ja po prostu grzecznie dziękuje i tyle.Nie ma co z nimi gadać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog :)
    ja już obserwuje :)
    http://kamilowelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń